It's just like high school all over again

Igår lyckades jag sova så länge som till 8. Antar att jag lyckats ställa om dygnet utan att behöva gå runt som en zoombie som jag behövde göra sist jag var här. Milo och jag tog våran dagliga promenad och sen åkte jag och Susan och åt lunch. Vid 16ish kom Katie hem från jobbet och vi åkte upp till ett naturreservatområde. Vi planerar att bada där på tisdag kväll vid solnedgången. På kvällen skulle vi äta på min favorit restaurang som vi i princip gick till en gång i veckan när jag bodde här. Vet inte riktigt varför men trots att Colorado befinner sig mitt i USA äter man jättemycket mexikansk mat men jag gillar det. Både Marisa och hennes pojkvän  Andrew mötte oss där men även Maggie som jag umgicks mycket med under mitt år. Precis som när jag träffade Marisa kändes det så konstigt att träffa Maggie igen men verkligen så kul och det dröjde inte länge förrän allt var som vanligt igen eller som alla sa, It's just like high school all over again! Efter café mex gjorde vi det jag gillar bäst, vi åkte till tcby och åt froyo. Maggie började prata om att vi borde åka till Denver på måndag och äta middag på ett rooftop och som det ser ut som nu ska vi göra det. Maggie följde med oss hem o jag gav henne Marabou och Lunda-Te. Hon gjorde ett bra försök att läsa svenskan på förpackningen så vi planerar att hon ska flytta till Sverige nu. 
Nu beger vi oss mot varmare breddgrader, nämligen Arizona and It's gonna be a hot weekend! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0