En dag kommer jag lära mig att träffa bollarna

Jag och min värdpappa har gjort en deal. Om jag tittade på en program kallat "Fixer upper" lovade han att titta på ett avsnitt av "Say yes to the dress".
Idag var det betydligt värmare när jag vaknade så valde att inte springa utan började istället titta på fixar upper och det var kul. Ett par som renoverar dessa mycket nedgångna hus åt människor så att bostäderna blev fantastiskt fina.

Vid lunch kom min kompis Asia och hämtade mig och vi åkte till Noodles där hon bjöd mig på lunch. Vi kom sen överens om att vi skulle ses ikväll också. 

När Katie kom hem från jobbet gick vi till kvarterets tennisplan och "spelade" lite tennis. Låt oss säga att vi var betydligt duktigare på att ta kort än att faktiskt spela och det var pinsamt få gånger vi träffade bollen. Vilken tur att löpning inte involverar några rack eller bollar! 

Vi mötte upp Asia på kvällen vid en mexikansk restaurang där vi köpte hem burritos. Dock måste jag säga att jag har blivit skadad av patologin i skolan. När jag skulle välja vilket ris jag ville ha i min burrito tänkte jag bara på ifall riset har avsvalnats på så sätt så att bacillus cereus har börjat gro. Illa! Vi åkte hem till Katie och tittade på say yes to the dress och sedan kom Maggie och vi fyra spelade "apples to apples". Kvällen avslutades med att vi åkte till starbucks och jag och Maggie tog en springtur genom vattenspridarna på gräset innan vi åkte hem och fortsatte prata om våra planer angående hennes besök till Sverige. 

Nu ska jag sova så att jag kan gå upp och bevittna Scott när han tittar på say yes to the dress imorgonbitti. He Will Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0