Denver

Att springa klockan 9 här i Colorado var lätt som en plätt på värmefronten efter att ha spenderat långhelgen i Arizona. Lite jobbigare dock på altitudfronten. Susan tog mig till köpcentret för att hitta ett par skor jag ville ha och sedan åt vi lunch på ett mysigt ställe. Marisa ringde senare och sa att hon var i Fort Collins tillsammans med sin college kompis Caitlyn som var på besök så Susan körde mig så att jag kunde möta upp dem. Vi gick runt och tittade på olika sorters blommor i en blomsterträdgård och sedan gick vi till ett café.

Vid 6 tiden kom Maggie och hämtade mig och Katie då vi skulle åka till Denver. Hon var lite sen vilket hon förklarade delvis berodde på att när hon hade börjat köra mot Denver hade hon relativt snabbt insett att hon saknade några stycken i bilen, oss! I Denver åt vi Tacos på ett rooftop och det var så härligt ute, särskilt i kombination med vattensprinklers i taket som skapade en vattendimma som svalkade oss i kvällsvärmen. Maggies ”special friend” som gör ett internship över sommaren i Denver kom också och han var så trevlig och härlig. Han agerade som en utmärkt fotograf när vi försökte ta serious faces bilder men misslyckades.  Vi avslutade kvällen med att gå till ett glasställe där Caleb bjöd oss alla på glass så innan vi åkte hem gav jag honom en svensk chokladkaka som jag hade haft med mig.

Märker hur antalet bilder för varje dag blir fler och fler, men vad är en blogg utan massa bilder? Tråkig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0