My jacket

Fick en fråga i ett inlägg nedanför angående min varsity jacka som jag köpte under mitt år i USA :)

Jag tycker det var värt att köpa den särskilt eftersom alla som var duktig i sport gick omkring med dem i skolan och det ger dels lite school spirit och det känns ju ganska ballt att gå omkring i en letterman jacket. ;)
I Sverige har jag inte använt den alls lika flitigt som jag gjorde i USA, dels för att här cyklar jag till skolan och den isolerar inte särskilt bra vid kragen med tanke på att det är knappar nu på vintern och självklart är det inte samma grej här men jag har fortfarande använt den några gånger båges gånger i skolan men framförallt på fritiden isf men det är ju lite vad man gör det till ;) min syrra använde inte sin en enda gång i Sverige förutom under studentveckan när en dag temat var USA. Dock är det ju en väldigt kul grej att ha! 

På den har jag mitt namn broderat framtill och mitt efternamn som en Patch baktill, sen har jag mitt varsity letter med pins på, en för VARSITY i XC och en för varsity i Track, en stjärna för att jag med mitt 4x800m kom två i conference, sen två barer för att jag var varsity i två år i track sant XC (vet, går ju inte men de gav mig förvaret jag skulle ha saker att sätta på jackan) och sen är resten pins från tävlingar. På ena armen har jag en Patch som jag köpte på state i XC och andra en på state i Track. Om man vill ha mer grejer kan man köpa till alla sorters Patch i affären men då blur den dyrare såklart! Min är storlek S och jag är 162,5cm men då är den lite stor vilket inte gör så mycket när de kmr till dessa jackor! :)

Tack så mycket för att du har följt min blogg! Så kul och höra! :) <3







Kommentarer
Postat av: Hanna Fransman

Åh vad glad jag blev för ditt svar! Bestämde mig efter mycket om och men för att köpa en egen jacka, så jag väntar nu med spänning på att den ska bli klar. Åter igen, stort tack för en fin fin blogg som var så grymt kul att följa när jag satt hemma och fantiserade om hur mitt år skulle komma att se ut, överdrivet förväntansfull!

2014-02-28 @ 05:52:15
URL: http://fransmaninthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0