"Never say no to Panda"

Här är reklamen som jag hade i franskan. Dock så är jag inte ens säker på att de talar franska, jag och Kaylee snackade om detta och det låter ju mer som tyska men, hey, det är ju fransk text! och den är konstigt rolig! ;) Btw! Min film om amerikanare som äter djungelvrål som jag laddade upp i mitten av oktober har nu fått 2700 visningar och jag får mail hela tiden om kommentarer. En person var arg på mig för att jag visade amerikanarna fel uppfattning av Sverige, och sa till mig att sluta lägga ut filmer på svenskt godis och när jag hade rundvadring i skolan...okey, godiset kanske ge fel bild på Sverige eftersom det är äckligt och annars äger svenskt godis jämför med amerikanskt men vadå med skolan, själv tycker jag att jag var en helt enastående guide och hade en näst intill proffesionell filmare, Zuzanna, all credits to you! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0