Här har du Linus! :)

Här har du receptet Linus!! Andra mått här för det mest ju men du kan ju allrid försöka eller kalkulera om måtten eller så kan du vänta tills jag kommer hem för jag har köpt en amerikansk måttsats! Under min tid i USA har jag smaket en och en annan chocolate chip cookie men jag måste säga att dessa är de bästa! helt klart! Kom bara ihåg att baka dem så att de bar abli lite bruna, knappt bruna alls, för då är de godast, när de inte är så hårda!
 
Btw, idag har jag varit i USA 9 månader! det var ju typ 8 månader igår?! Om mindre än tre veckor ha rjag sommarlov och jag har lyckats slingra mig ur att ta Fianls i kemi och Franska, de är också de ände ämnena som jag har frågat om än så länge.. ;) Svar till Charl, svenska är ju svårt, ni ihop skirver ju allt!

Kommentarer
Postat av: Mr Linus

Taaaaack Jenny!!!!:D

2013-05-14 @ 09:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0