Conference

Ett kort inlägg här. Bilde roch sånt kommer senare för meeatet höll på till nio men som tur är har jag sovmorogn typ imorgon. Vi hade final i 4x800 i conffence idag, näst största tävlingen under året. Vikitgaste förutom state. Vi kom två!!! och i relays så medeal lag ett och två vilket betyder att vi made the first all confrence team vilket betyder att vi kommer att få en stjärna att sätta på våra letterman jackets och om det betyder någont mer vet jag inte. Vi slog skolrekordet med 5 sekunder och komme rnu på grund av att vi made the confrence team få vara på kort på väggen i sport korridorren i en lång framtid framöver, min split var en 2.24, här är mitt lopp, jag hade the third leg.
 
 
Min värdpappa filmade racet och kommenterade. Laget som jag passerade på upploppet slutade trea efter oss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0