Lördagsgodis?

Mästarnas mästare funkar inte på svt play utomlands! :( jag som hade skrivit upp det i min kalender och allt! Bummer!

 

Katie kom  nyss hem från 10 dagar i Spanien. Hon vill nu studera en tid i Spanien i College istället frö sydamerika! ;)

 

Imorse (eller det blev mer åt lunch hållet då Marisa konstant ändrade ankomsttid) så åkte vi till Ihop och åt brunch får man väl säga då. Deras Cinn-a-stack panncakes är himmelska och doftar som nybakade kanelbullar! Vi satt där och började diskutera planer inför prom. Hennes mamma vill att hon ska gå med dejt men det vill inte vi så jag tog upp förslaget att hon kunde ha som argument att hon är en självständig kvinna som vill visa sin självständighet genom att inte behöva gå med en dejt! ;) haha Efter det så satt vi i källaren i två timmar och gjorde läxor samtidigt som vi tittade på House. Imorgon är det back to school igen efter Springbreak men har bara vanlig skoldag imorgon för på tisdag, onsdag, fredag börjar jag vid ca 12.15 och på torsdag efter ett! Det är Tcap, något test som alla yngre än juniors och seniors tar så ganska soft om man ska uttrycka det så!

 

För några veckor sedan när vi snackade om råd som dina föräldrar ger dig så sa jag till min grupp ”ät inte godis mitt i veckan” ”what?” svarade alla förvirrat. När jag började berätta om lördags godis och att man bara ska äta godis en gång i veckan när man är liten enligt sina föräldrar hade de aldrig hört talas om utan de fick äta när de ville. Dock ska ni veta att det sägs att Colorado hör till de nyttigaste staterna i USA men fenomenet lördagsgodis har de aldrig hört talas om!  

 

Btw, idag var det 6 veckor kvar tills jag fyller 18! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0