What's different

Eluttagen, ser ju lite ut som kaniner om man använder fanasin! ;)
För att öppna fonstrena så skruvar man med denna, ganska svårt ibland faktiskt!  
lappknapparna, den understa i varje sovrum är till -->
 Fläkten i taket! Nu under sommaren så sommanr jag ofta med fläkten på med vaknar mitt inatten och stänger av den! Colorado är ju känt för varma dagar men kalla nätter!
 så här funkar duscharna! Ju mer man vrider till höger och runt, ju varmare blir det men vattentrycket ökar också vilket betyder att man int ekan ha en svag varm stråle. För att vatten ska komma ut från väggen där uppe i taket (ni fattar) så måste man dra upp den silvriga saken på kranen här. Kan ju berätta hur förvirrande detta var första dagen i Denver på förberedelse lägret när vi förs kom hit. Vi alla utbytisar duschade håret första gången genom att sätta huvudet under kranen i duschen! ;)
 Här har vi dörrnoppar och inte handtag och låser gör man genom att vrida saken i dörrnoppen!
Och sist, utterdörren! Haha, tog ett litet tag att vänja mif först till dessa men man helt enkelt bara trycker ner den där saken! :)

Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Hade alltid problem med duschen... Hahaha duschade typ kallt några dagar;)

Svar: haha! så då känner jag mig inte lika dum! ;)
Jenny Biesèrt

2013-06-12 @ 08:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0