Sweden is soon going back to Sweden

Häromdagen så hade jag ett avskedskals! Mina värdföräldrar frågade mig för några veckor sedan om jag skulle vilja ha det men oj så mycket tid min värdmamma lade ner! Alla dekorationer var i gult och blått till och med så var det blå m&m’s i en gul liten hink! Jag och Maggie och Kaylee bakade svenska efterrätter, chokladbollar och messy cake. Efteråt så åkte vi till spooners och åt lite froyo och när vi kom hem så var hela köksfönstret fyllda med kort från hela mitt år!! :) Vi hade massa taco shells över från katies grad party så vi bestämde oss för att ha tacos och jag hade massa svenska tacos kryddor så blev lite svenskt där också! Vi hade också en smore’s bar!!! Vi kan ju säga att det var där som mesta delen av tiden spenderades under kvällen! Min värdmamma hade också gjort cupcakes där det stod en bokstav på varje cupcake och som bildade ”F A R E W E L L    J E N N Y”  nawwwwwwww :) Asia kom med ett kort med två bilder från prom i och ett presentkort till ett glass ställe på  15 dollar! nawwwww! :)  Marisa var sen, som vanligt! ;) så tillsut så efter 1,5 h efter partyt hade börjat (det var öppet hus) så ringde jag henne och lämnade ett långt medelande på hennes voice mail men då sa Kaily att de var här och hon hade med sig en present till mig!!!! :) Först var det en liten kanin. Hon sa att hon inte hade döpt den ännu så då sa jag att den heter Jerisa (Ett namn som våra XC coacher började kalla mig Och Marisa i slutet va säsongen för att vi hela tiden umgicks och alltid var lite sena (marisas fel) så på grund av att vi var oskiljbara sa de att det var enklare att kalla oss Jerisa  (Jenny + Marisa =  Jerisa) ett smeknamn som vi använder åt oss själva nu) ;) När jag sa att kaninen skulle heta det sa hon, Haha, öppna  resten av paketet och det var en t-shirt!!!! Och på baksidan så stod det ”JERISA #1”  och så fort jag började ge ifrån mig glada ljud drog hon upp en tröja från sin väska där det stod ”JERISA #2” ISN’T THAT AWESOME! Sen så hade hon skrivit ett jättelångt brev me dbilder till mig och hon sa att det var därför hon var så sen och att hon grät när hon skrev det! nawwww! Under hela partyt var det svensk musik på hela tiden och jag fick frågor som ”Wait, are Swedish house mafia really Swedish” och ”No, ABBA is not Swedish, is it?” sista frågan var från Marisa själv! Och hon ska var typ den smartaste på skolan! ;) haha  Kvällen avslutades med att jag och Marisa hade en tävling om vilken som var längst och jag vann trots att hon hade skor vilket betyder att jag är den långa tjejen på tröjan! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0