Sista AFS potluck

Igår, lördag, så var det den sista AFS potluck här I USA. Fick träffa Ellen en sista gång här i USA, för eftersom jag tävlar i Göteborg lite då och då ska vi se till att träffas då! :) Huset vi var i var precis bredvid en sjö så vi paddlade kanot, och andra seglade, trampade i trampbåt och paddlade, ja, jag vet inte vad! ;) När jag paddlade så började vi med två personer i båten men mitt ute i vattnet så fick vi upp en tysk fisk som heter Nils från trampbåten och när han satt på räcket mellan sidorna av båten och gungadebåten kändes det verkligen som om vi skulle trilla i och det fick inte hända då jag skulle till Marisas graduation party direkt efter! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0