Marisas Grad Party

Okey! Här kommer the story about Marisa’s graduation party! Så I lördags lämnade jag AFS träffen lite tidigare för det var nämligen Marisas grad party! De hade köttbullar! Eller peanut butter meatballs som vi kallade det (Marisa makes fun of me för att jag alltid fråga om saker innehåller jordnötter) ;)  De hade även en pinjata (stavning) men en sådan som man slår sönder tills godis faller ut! ;) hehe Vi stannade där ganska länge och jag tog upp två sidor i hennes yearbook! Efter Marisas party så åkte vi till Lindsays och upptäckte igår att jag skrev Lindsey, ett e istället för a i hennes present, upps! But jag är svensk så hon förlåter nog mig! Nästan direkt när vi kom dit så gick vi hem till henne. Hon bodde ca 100 meter därifrån och vi gick ut i hennes trädgård och gjorde smores hela kvällen och när smores tog slut så eldade vi pinnar istället! ;) Efter ett tag så började vi få stenar kastandes på oss och det var Lindsays lillebror och hans kompisar så vi jagade dem lite och Eric, som var i min Us lit klass var ganska framgångsrik! ;) Vid va halv elva så gick vi hem, när mitt förslag att gå och tp ett hus (tp = kasta toarullar) vändes ner.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0