Home sweet home

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag men nu är jag hemma i Sverige! Jag hade tänkt att överraska mina kompisar och min kusin Ylva på hennes student och hade sagt till dem att jag kom hem en vecka senare men icke då. Dock så ville mina kompisar göra detsamma så de hade kontaktat mina föräldrar men mer om det i ett annat inlägg. Kan bara säga att européer är otrevliga i jämfört med alla amerikanare. När jag flög från Denver till Dallas så hade jag problem att lyfta upp min väska på 15kg upp till hatthyllan men då reste sig två killar sig upp samtidigt för att nästan tävla om vem som skulle kunna hjälpa mig (lugn den ena var typ 25-30 och den andra 40+) när vi landade hjälpte de mig ner med väskan också. När jag åkte från Dallas till London så var det likadant igen men massa kvinnor och tjejer hjälpte mig. Under flyget började planet skaka jättemycket över ca new york. Har aldrig varit på ett plan som skakat så så började nästan gråta haha ;) men 5min senare var det bra och jag störde min sitt granne med att resa sig hela tiden så att jag kunde gå på toa men senare försökte han impa på mig genom att säga att han blev så full häromdagen och han hafmde bara tagit en och en halv shot, okey? När vi landade fick jag hjälp med att ta ner väskorna! Nu, London till Köpenhamn så hade jag problem att få upp väskan men här hjälpte ingen mig! Alla bara stod och glodde! Till slut fick jag dock upp väskan efter att ha sträckt armen! ;) när vi la sade dock fick jag hjälp att ta ner väskan men det var en amerikanare dock som frågade om jag behövde hjälp! ;)

Sedan fick jag träffa pappa igen och vi svängde förbi och sa hej till Maria. Sedan åkte. Vi hem och jag träffade mamma och hundarna OCH Stella kommer ihåg mig! Lycka!!!!


Kommentarer
Postat av: Katie

YAY FOR UPDATING YOUR BLOG! Love!

2013-06-18 @ 00:49:03
URL: http://katiesimpson321.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0