Bike Fort Collins

Igår så gick vi till ”Austin’s” och åt. Jag beställde en rosterier (vet inte om det är rätt ord) chicken med garlic mached  potatoes. Men jag fick en hel kyckling! Delad i två delar ;) haha så när jag var mätt och belåten såg det inte ut som om jag hade rört kycklingen, vilket jag hade! ;) (kom just på att kyckling på svenska stavas med K ;)  )

 

Idag gick jag upp vid sex för att hinna träna innan kyrkan och efter kyrkan så träffade vi upp Maggie, Annie, Kaylee och Adrienne på IHOP! Yummie! Dock så beställde jag en halv portion men fick en hel så jag åt bara en halv och betalade för allt, haha vem kan äta fyra stora pannkakor lixom! ;) När vi kom hem så stack Jag, min värdpappa och Troy ut på en cykel tur till Dairy Queen, best ice cream ever! Väl där så mötte vi upp Katie som körde dit. På vägen hem så kom vi återigen till en viadukt som var fylld med vatten och istället för att cykla långsamt som jag hade gjort tidigare tänkte jag ”om jag cyklar snabbare behöver jag inte trampa och då blir inte mina fötter blöta” vad tänkte jag med, jag blev ju bara 10 gånger blötare när strålen blev starkare och större och jag var blöt upp till håret! Kort efter märkte jag att mitt cykelstyre var löst vilket jag inte först brydde mig om men sedan blev det svårt. DÅ erbjöd Troy sig att byta cykel för han hade cyklat så förut så hemvägen gick ganska långsamt då Troy hade en cykel som var alldeles för liten för hans långa ben och ett löst styre och för mig som nu hade en cykel som jag med nöd och näppe nådde pedalerna med om jag satt på cykeln samtidigt som jag var beredd at bromsa med handbromsen! ;;)   

 
Idag har jag varit här exakt 10 månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0