And here, we still have summer break!

Sommarlovet rullar på och solen skiner och himlen är blå! Strax kommer Maggie över och ska leka med mig och Katie! Tidigare idag så åkte jag, Merritt och Alex till Spooners för lite Froyo! Varför finns inte det i Sverige?? Skulle ju seriöst bli en jättehitt! Provpackade mina väskor häromdagen och då märkte jag att allt fick inte plats i mina två men att det hade gått med att bara betala övervikt på 60 dollar istället för en tredje väska för 140 dollar eller skicka, 300 dollar men då kom Marisa över och sa att vi kunde försöka igen och pressade in massa saker i den stooora väskan och det fick plats! Hon gjorde minsann mina föräldrar 80 dollar rikare! Så nu är hon mer än välkommen till Sverige. Dock kan jag inte öppna den väska nu för risk att inte kunna stänga den igen men, jag har ju en till! ;) Ikväll ska jag och familjen gå ut for dinner! Kul, kul!! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0