It's a girl!

Igår på träningen så tog vår coach med sig små cupcakes och gav oss, detta var hur hon skulle berätta för oss vilket kön det var på hennes barn. Förmodligen så vet ni redan vilket det var eftersom jag redan har avslöjat det i rubriken men när man bet in i cupcaken så var det rosa frosting! Så gulligt! Och så goda! ;) haha Jag trodde att det var en pojke för förra veckan när hon visste vilket det var och vi snackade om namn så verkade hon mer intresserad av killnamnen men icke då och hon sa att det blir nog bättre med en flicka då hon annars skulle klä den i tulltull kjol och enligt henne är hennes man lite feminin så hon tror att killen skulle bli gay annars ;) haha

 

Idag gick jag upp klockan sex för att hinna träna då jag åker till Denver nästan direkt efter skolan, nu är den sju och jag gör lite styrka nu innan jag får duscha och klä på mig, packa lunch och äta frukost innan skolan! Have a nice day, or night I guess!

 

två tidsinställda inlägg kommer att komma under veckan, just so you know :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0