Första söndagen i 2013

Igår var jag hos frisören, har jag berättat att jag hade mardrömmar om att gå till frisören här, drömde då att frisören slingade håret orange upp i rötterna och blond i topparna och brunt där emellan (har nämligen aldrig gått till någon annan frisör någonsin en den jag har i Sverige som alltid vet hur jag vill ha det!) men det gick bra, förutom luggen men den växer snabbt ut igen men annars blev allt bra fast ingen kan slå min svenska frisör men resultatet blev godkänt!   När jag var på Target så köpte jag ButterMilk för Ellen som också är i Colorado hade sagt att det smakade som filmjölk. Det är mycket rinnigare men när man blandar det med flingor smakar det faktiskt som filmjölk (fast den kan inte slå Sveriges filmjölk, känner att det här är ett väldigt patriotiskt inlägg!)På kvällen så gick jag katie Maggie Annie och min vänner Sarah, och Ellie från franskan till Café mex, best place ever! På vägen hem svängde vi förbi frozen yogurt och sedan så mumsade vi på det samtidigt som vi tittade på systrarna i Jeans! 

 

Idag så cyklade jag till gymmet där jag cyklade! Jag har skypat med systern min som lämnar staterna imon! Sedan har jag och Katie nu tittat på de två senaste avsnitten på Pretty Little liars, nu är vi ikapp till premiären på tisdag men oj ! Folk hade sagt till mig att Halloween avsnittet var otroligt men de båda var ju helt fenomenala! Jag var i shook! Nu ikväll ska jag och Katie, Maggie, Annie och Sarah Kamphus (alla mina vänner heter Sarah!) köpa hem mat från Matador, mexikanskt och glass från Coldstone och titta på systrarna i Jeans två! Skolan börjar på Tisdag, samma dag som mina svenska klasskompisar börjar (vi började samtidigt förra terminen och slutade samtidigt och nu börjar vi samtidigt igen men jag slutar mycket tidigare, dock inget påsklov här eller maj helgdagar men jag har sportlov och slutar skolan i slutet av Maj) Har ny klasser, Photography --> speech, Creative writing --> Foods, och med nya vanor så blir det back on track med mindre onyttigheter!

 

 


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Heter hon Kamphus i efternamn? :o

Svar: Kamphaus ;)
Jenny Biesèrt

2013-01-07 @ 22:07:06
Postat av: Josse-se-se-fine

Hehe kay. Kamphus lät lite svenskt Hahahhaha ;p

Svar: haha, hehe ja ;) <3
Jenny Biesèrt

2013-01-10 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0