Sjukling

Har gått och blivit sjuk… Vaknade med halsont och tänkte att det går kanske över under dagen så tog med mig löparkläderna men blev bara sämre i skolan. Nu i och för sig har jag inte ont i halsen men snuvig som in i bomben och huvudet värker… Har bara legat hemma efter skolan och kollat på film på datorn och läst lite i min Huckleberry Finn bok. Snart ska jag och Katie titta på Pretty Little Liars och får väl kanske ta lite glass medicin ;) Såg på expressen idag vad som hade hänt med Lindsey Von, OMG säger jag bara!

Annars, jag har A i alla ämnen förutom ett där jag har F, rättare sagt 44% men lugn mamma och pappa och nära och kära det är i advisory, (klassföreståndartid) och jag var inte där när de lämnade in ett papper som vi får poäng för så på fredag ska det nog vara fixat igen! ;)

 

Bilder från the super Bowl, flickan heter Scarlett, bla från Gone with the wind ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0