Butterfly kisses

Igår när jag kom hem från träningen så började jag göra mig iordning för kvällens dans, nämligen farther Daughter(s) dance, butterfly kisses. Jag bestämde mig för att inte ta mina högklackade skor eftersom jag inte ville ramla och bryta benen nu innan Track säsongen ens har startat! ;) haha men de fick vara med på några bilder i alla fall och jag blev längre än Katie!! Det är så kul att sitta och kolla igenom bilder när jag har klackar och sedan komma till bilder när jag inte har det! ;) Vi gick till en italiensk restaurang som var sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå god! Det bäste var att eftersom jag inte orkade äta allt så fick jag ta med mig maten i en låda hem så att jag kunde äta den idag igen! The american style! Min värdpappa och syster tyckte det var jättekonstigt att vi inte ta hem maten i lådor från restauranger i Sverige! ;) På dansne var det döttrar i alla olika åldrar, sådär 2-3 till 19 och  det var både vanlig dans hand i hand, dansa hur du vill och line dans!

 

Imorse så sprang jag och tjejerna och efteråt så åkte vi hem till Merritt och gjorde pannkakor och det var så kul och mysigt! Strax kommer Kaylee, min partner i Franskan och vi ska göra kladdkaka, enligt Ellens vis (Ellen i Colorado, länkarna).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0