"And all I could hear was your Swedish song!"

 I söndags kväll så åkte jag, Katie, Katie M, Annie och Asia till Café mex, sååå gott, love mexican food!  Men eftersom det var söndag så stängde de tidigt så vi mötte upp Sarah x 2 på Qudoba och sedan gick vi till sponers. När jag kom hem från SImplot mitt i natten så låg det ett kort på min säng från min värdfamilj med en alla hjärtansdag hälsning som de hade glömt att skicka med mig och ett presentkort till spooners, they know me!;) Igår (måndag) så var det presidents day så då var vi lediga från skolan! Alltid trevligt! Så jag gjorde lite läxor och bakade lite. Idag på track träningen så hade jag gjort ett avtal med Tyler att jag skulle ta med mig mitt svenska godis (djungelvrål) och då skulle han ha på sig en särskild dräkt som han hade pratat om, det visade sig att den dräkten har Tyson Gay haft på sig under ett år som uppvärmningsdräkt! Men godiset gillade dem inte, inga män här inte! Haha Några av coacherna fick också smaka på det och alla rusade till papperskorgen. Coach Mayor som var med i Simplot och körde minibussen sa till mig att när han kom hem så var han jättetrött efterosm han inte hade kunnat sova på bussen och då när han gick och la sig så var det ända han kunde hära, Tyler sjunga min svenska sång jag lärde honom, ”skjorta kavaj och röda byxor” haha och han saatt han hade kunnat kille dus om vi hade varit där ( han har ju trots allt varit en soldat i x-marinen med rätt att döda som några påstod) men då sa Alex ”that’s what you get for almost killing us” då svarade han ”I also saved your lives!” haha och det har han ju faktiskt rätt i!  

 

Min Harlem shake video som jag laddade upp för två dagar sedna har redan får ca 450 visningar! och alla i Track, inklusiv alla coacher och många andra på skolan har sett den! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0