Hej O hå!

Hej bloggisen!
Nu var det allt ett bra tag sedan och min läsare har självklart rasat till mindre än fem läsare per dag! Haha kanske jag får lite fler från bloglovin läsare, annars är det väl mest mina kompisar som klickar in här och klagar på att jag inte bloggar trots de vet vad jag gör, umgås med dem!

Annars, jag har fått min syrras stora rum och mamma och pappa bestämde sig för att köpa en ny superfin soffa som invigdes igår av kompisarna som argt Stod och väntade på mig på stan när jag hemifrån smsade att jag nästan var där! ;) sedan åt vi på en superäcklig pizzeria där jag fick beställa en barnpizza som var för stor!

Jag har oxå skypat med Marisa,henne är det inte svårt att hålla kontakten med då hon ofta skriver att hon är inloggad och kan Skype de närmaste timmarna. Sist kunde hon bara skypa en halv timme men det blev en hel! ;)

Min kusin var på allsång på Skansen och fick sjunga i mikrofon i tv! Värsta kändis kusinen jag har ju!!
 
Josse hade kalas och fick massa Harry potter böcker, trots temat var jag den enda uppklädda! Trollstaven gjorde jag själv men Josse fick den I present.

Jag har bokat min första körlektion så livet flyter på och om drygt en vecka börjar skolan...nya klass tredje gången gillt!

 

Ah just det! jag ska jobba en dag nästa vecka  20.30-1.00. Jag ska sitta vid inträdet på Ljungbydagarna och kolla om folk är 18 och ta betalt så det är ingen idé att ni kommer ner om ni inte är 18 för där sitter jag och vaktar!! x)


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Ursäkta mig men temat blev ändrat faktiskt! ;)<3

2013-08-08 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0