SNOWDAY!

Nu kan jag äntligen skriva rubriken som jag vid flera tillfällen ha velat, Snowday!!!!!! Wiho! Precis efter att jag hade skrivit klart inlägget igår kommer Katie inspringande i mitt rum och säger att vi har en Snowday imorgon! What! De brukar ju inte bestämma det förrän samma dag och det snöade int ens när hon berättade det för mig. Jag gick förväntansfullt in på Poudre school districts hemsida och visst var dt så, ingen skola (idag)! Så idag när jag kunde sov hur länge jag ville så vaknar jag självklart vid 7.25! men jag antar att det är sovmorgon när man är van vid att gå upp vid 5.25. Det skulle dock ta ytterligare en till två timmar innan Katie gick upp så jag satt där i köket i min ensamhet ;) haha Hade tänkt gå ut och springa direkt efter frukosten men min värdmamma sa att det var halt så jag borde vänta tills det började tina. Om det var rätt beslut vet jag inte för nu så bara öser snön ner! Som Troy sa, ”It is pouring down, I didn’t even know that snow could pour down but it does!” haha faktum är att vi hade tänkt att åka till Panera eller någonstans och äta lunch med Maggie men varken hennes eller vår mamma ville att vi skulle ut på vägarna. Jag har aldrig i hela mitt liv sett såhär mycket snö i april! Många tycker att det är töntigt att vi har snödagar här i usa och det tyckte faktiskt jag lite först också (men jag klagar inte) men när jag har tänkt på det lite
mer så är det ju faktiskt så att folk har inte vinterdäck här på bilarna och att ha massa 16åringa förare ute på vägarna är kanske inte  det bästa under dess förhållandena och dessutom så fick jag höra i skolan igår att massa folk hade kört av vägen och då var vädret inte alls lika farligt. Sitter fortfarande i löparkläder och hoppas att jag ska kunna ta mig ut på en liten runda senare. Imorogn klockan 6.30 ska jag vara på skolan för då åker jag och några från track laget till Kansas! Hoppas bara att det slutar snö och om inte så så åker vi till värmare platser!

 


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Åh vad kul att dom har skrivit på spanska med! Haha :D

Svar: haha ja vet! ;)
Jenny Biesèrt

2013-04-18 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0