Run! Forrest! Run!

Of course när det började bli fint väder här så började det snöa igår igen!! Come on! It’s almost May and I am in America so it is supposed to be warmer especially so I can brag to my friends but now it is the opposite when you guys in rainy Sweden have summer weather! Dock så säger alla att detta är extremt ovanligt, även för att vara Colorado, in fact, det är like den första gången sedan 1982 eller whatever sen vi har fått såhär mycket snö I april, sooo, web etter not get any fires this summer! Dock så ska det bli varmare nu och på lördag 20 grader! Och nästa vecka är det Prom och min födelsedag!! Vi har börjat göra massor av planer nu men vad som inte är hundra än är vilken klänning jag ska ha. Troligen låna en av Emily, så länge de passar! Practice igår var horrible! Det var faktiskt varmt väder när vi kom till skolan  och det hade regnat under natten så det luktade sådär gott som det gör när det regnar på sommaren (när det har varit varmt dvs!) men sedan så blev det värsta snöstormen men vi sprang intervaller ändå och jag sprang så fruktansvärd dåligt!! OCH vet inte varför! Efter practice fick vi våra tröjor för vårat fantasy team (alla coacher väljer friidrottare och skapar lag och och får poäng när friidrottarna placerar sig på tävlinga, får skolrekor, går till State och så vidare) jag är i min XC coachs lag som heter Forrest Vaughan så våra tröjor säger, RUN! FORREST! RUN! klart bäst! ;)

 

Idag så hade jag ACT så när alla andra som inte var Juniors eller foreign exchange students fick sovmorgon till 11.43 så satt jag  i skolan och tog ACT och jag gjorde så dåligt ifrån mig!!! Som jag sa till folk, om det var möjligt att faila så gjorde jag det! ;)  Det största problemet var att jag inte hann! För matten var annars lätt men hade fortfarande 12 frågor kvar när det var två minuter kvar så jag fyllde i alla B, kommer nämligen ihåg vad Christina Yang i Grey’s Anatomy sa till Meredith för 5 år sedan när de tog sitt AT test, ”om du inte vet fyll i B för det är störst chans att vara rätt” ;) hehe.

 

Jag fick även mitt tredje college letter igår, dock i South Dakota, vilket är kallt! så tack men nej tack, men brevet går in i min spara låda! ;) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0