Love Saturdays!

Igår hade jag en riktigt rolig lördag! Dagen började med att jag, Emily, Merritt och Michaela åkte och shoppade! Hittade ett par vita shorts på American Eagle (gillar den affären så mycket bättre än hollister) och sedan hittade jag en push up  Bh på Victoria Secret som ger mig två storlekar större så nu kommer jag förhoppningsvis inte tappa min prom klänning! Sedan hittade jag också ett par skor till Prom för endast 20 dollar! (140kr)! När vi alla hade shoppat klart (typ)  så åkte vi till Spooners och åt Froyo med Merritts boyfriend Nate som springer Track också och Keenan som är Emilys prom date, han som frågade henne efter ett meet när vi kom tillbaka till skolan. Han är bästa vän med en av de svenska utbytisarna från förra året och sa massa svenska fraser till mig! Rätt så imponerande måste jag säga att han kom ihåg allt och sedan så försökte jag lära honom skjorta, kavaj och röda byxor så att han kan sjunga den när han skypa med svensken nästa gång! Dock så kan nästan alla mina vänner här i USA den nu! Haha (din förtjänst från första början Mille!) ;) Sedan så Skjutsade Emily hem mig och jag och Katie åkte och tillbaka vart jag först kom ifrån och köpte Qudoba till kvällsmat, love mexican food! Sedan gick vi till spooners (igen för att köpa efferäött som vi kunde äta senare under kvällen. Sa till tjejen i kassan när jag betalade, ”I am going to eat this tonight ok” haha men det var ju lördag. Hon som jobbade i kassan vet vem jag är för att Sarah Kamphaus sa en gång när jag hade problem med mynten när jag betalde att jag var foreign och igår så när jag betalade så sa hon direkt, hon kände igen mig, att hennes mamma var den som övertalade mina värdföräldrar att ha en utbytesstudent! Haha lite kul ju!

 

På kvällen kom även Asia och Katie Martin över och vi bakade ett recept som Katie hade hittat, man bakade brownies och sedan när de var klara som hade man kakdegsbollar som man täckte med brownie och sedan doppade man dem i smällt choklad, kladdigt värre! Väldigt mäktiga men ganska goda men inget slår chocolate chip cookies! Dock så har vi gett bort nästan alla triple cookie dough brownies eller vad man ska kalla dem nu!

 

Idag så låg jag och Katie ute och gjorde läxor för jag behöver få lite färg till Prom på grund av färgen på min klänning, vill ju inte smälta in! Sedan åkte jag och köpte lite småsaker till mina kompisar i Sverige, det är dyrt att ha många vänner! ;) haha och nu ska vi snart titta på en film. Jag föreslog en film, forrest gump, som min värdpappa inte tyckte var riktigt lämplig men då sa jag att vi är 18, vi är vuxna så det är okey, men då sa han något i stil med ”Not until another week young lady, until the I will be hard” hehe, ja för snart smäller det!


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Blev det Forrest Gump eller? Haha den är bra den ;) och hallå! Bild på prom-klänningen tack!! ;D<3

Svar: haha, tyvärr inte ;) men måste se den snart! alla uttalar mitt namn på det viset i skolan! Haha. du får se bilder på den efter prom! ;) <3 <3
Jenny Biesèrt

2013-04-29 @ 10:40:41
Postat av: Emilia Mille ;)

:):) haha :)

Svar: haha, bra att du skrev Mille så att det inte bli samma missförstånd som sist! ;) <3
Jenny Biesèrt

2013-05-02 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0