Happy Easter!

Så då firade jag första påsken här i Amerika idag. När jag vaknade inatt och skulle gå till badrummet så sitter en korg utanför min dör och eftersom det är mörkt och jag bara ser små ägg tänker jag ”jaha, min värdmamma har satt ut påsk dekorationer” På vägen tillbaka till mitt rum ser jag dock en korg utanför Katies rum också och där var det ett paket med godis så när jag tittar lite närmare ser jag att det är en korg med goldfish, Oreos, nagellack, tofsar och godis utanför min dörr! :D  I kyrkan blev en kille döpt och det finns en liten pool på scenen som både pastorn och killen gick ner i och de båda blev helt genomböta! Efteråt var det lite godsaker som serverades i kyrkan och sedan åkte vi hem där vi senare hade en påsk brunch med skinka, turkey, ägg, frukt, grönsaker och en potatis rätt som Katie åt typ varje dag i Spanien! Vi åt även Katies födelsedagstårta som vi glömde göra igår och för att vara både gluten och mjölkfri så var den riktigt god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0