A day filled with snow, movies and cookies!

När jag vaknade upp imorse och kollade på min telefon så hade jag fått sms av tjejerna där de sa att de trodde inte att vi skulle ha morning practice idag eftersom det var snö på marken. Va? Tänkte jag och kollade ut genom fönstret och visst var det snö! Och snöade gjorde det! Vi åkte till skolan och det fortsatte att snöa hela dagen och vid 10 så säger rektorn i högtalaren att vi kommer att få gå hem vid 10.30 och alla brast ut i jubel och man hörde andra elever i andra klassrum. Där satt jag glad, och skrattade och folk tyck te det var konstigt när jag berättade att vi skulle aldrig ställa in skolan för snö i Sverige! Lite roligt var att i min Speech klass innan denna, (franskan) så var det en tjej som sa till mig ”Yeah, when I woke up this morning and complained over that we didn’t get a snowday to my dad he said that in Sweden you don’t get Snowdays at all” true story. Så vi åkte hem och sedan åkte vi till Matador till Lunch (Mexican food) och efter det så åkte vi hem och bakade cookies, både jag, Katie och Troy, eller ja, Troy mätte upp sockret och slickade visparna och skålen ;) dock blev det lite många kakor, de fick inte till och med plats i den stora lådan vilket är mitt fel då jag mätte upp alldeles för mycket chocolate chips så Katie bestämde sig för att iv skulle göra 1,5 satts! ;) sedan kollade vi på 2 avsnitt av without a trace på tv och sedan två avsnitt av Make it Or Break It. Det snöar än och ska snöa hela natten och morgonträningen är inställd och ni kan ju gissa vad jag hoppas på imorgon! Men allvarlig talat, det här är ju sorgligt! Mid April och snö! Det är ju varmare i Sverige idag!!!!! Det ända som gör att jag fortfarande kan skryta är ju det faktum att vi hade early release idag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0