Team Breakfast

Idag så gick vi och åt Team breakfast, eller ja vi och vi, det var fyra andra tjejer och tre killar. Försökte övertala fler att komma igår men när jag pratade med killarna skrattade de bara åt mig för min svensk accent ;) or to be honest, killarna som kom gjorde det, de andra kommenterade att det var elakt att säga så… hehe ;) Så vi träffades där och jag beställde en varm choklad och blueberry pancakes, och de var stora!!!! Orkade knappt pressa i mig en och sedan fick Austin den andra, killen bredvid mig. Vi hade djupa diskussioner igen angående vapen….. ;) Han tänker snart köpa en pistol vilket jag inte tycker att han borde göra. Vår coach ville inte vara med på bild så han gömmer sig bakom Austin!

Kunde sova nästan hur länge jag ville idag, eller i alla fall till 9 sådär men nepp, vaknade vid 7.15 och när klockan var 7.30 givk jag upp då jag inte kunde somna om. Så går det när man går upp fem i sex varje skoldag och aldrig går och lägger sig efter midnatt, sort of. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0