Pre-state meet

Igår var det första riktiga tävlingen. Jag gick och velade länge om jag skulle starta eller ej men tillslut kom jag fram till att det  var bättre om jag inte gjorde det då jag inte mådde så bra. Jag fick följa med i alla fall, trodde jag för en timme från tävlingen ville en annan coach prata med mig och han tyckte att om man kan gå till skolan kan man tävla, även om man eventuellt skulle ha feber. (det strider mot allt vad jag har lärt mig men men) Jag tävlade i alla fall inte och det var bra för jag fick bara mer och mer ont i huvudet. Varför blir jag inte bättre?!  Har ont i huvudet nu när jag vaknade i morse också! :(

Att jag int esprang nu i helgen betyder att jag förlorar min Varsity plats, tills jag förkänar den igen... :/

 

Vet ni något helt otroligt. PÅ denna tävling deltog nästan alla skolor i hela Colorado och helt plötsligt tar någon bara tag i mig! (vem är du tänkte jag) men det var Ellen, Ellen från AFS som också bir i Colorado! Hur stor var chansen att vi skulle träffas där bland ALLA människor?!? Vet ni vad, hon har min hårborste, den som jag inte kunde hitta när jag kom hit så hon ska ta med sig den när vi ses nästa gång på en AFS träff. :)

 

Påvegen hem började någon spela "What maeks you beautiful" på sin mobil och då började hela bussen (tjejbussen alltså) sjunga och coachen filmade! 









 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0