Pajama day!

Igår åkte jag och Katie till Kohl’s för att köpa min homecomingdress som jag hittade förra veckan men inte insåg att jag ville ha. När vi kom ditt så var min storlek dessvärre slut……so it looked like vi var tvungna att stress hitta en eller så men jag har en så otroligt bra familj. Har inte skrivit det tillräckligt men min värdfamilj är verkligen bäst! På kvällen sa min hostmom att hon kunde köra oss till Loveland, ca 20-25min härifrån så vid sju, efter dinner åkte vi dit där de hade min storlek, (typ) kunde ha haft mindre men jag gillar ju inte tub kläningar men planen är att min hostmom ska sy ditt band och då gör det ju inget om den är lite stor däruppe! (: Vet ni vad som är så bra! På prislappen står det att den kostade $78 men när jag kom till kassan såg jag att det var bara $44, det var på rea och dessutom hade jag en $10 kupong och en 20% kupong så jag fick den för cirkus 28$!!!! Det är inte ens 200spän!

 

Idag i skolan var det pyjamas dag, men det var bara sådär hälften som hade pyjamas dock om inte mindre. Men jag hade pyjamas! Måste ju leva detta året fullt ut! Känner att jag behöver få vänner som inte springer eftersom jag inte har några XC i mina klasser så ska äta lunch med en tjej från min franska klass imon. Om jag ska vara ärlig så är varje dag mer eller mindre upp och ner. Oftast för min del går den ner när jag är i skolan men många gånger under mina värsta dagar har jag mått som bäst när jag lämnar skolan! You gotta love XC! Om jag är lite nere företräningen och vi har en tuff workout och det går bra så blir allt super duper kul så en sak som är obligatoriskt för utbytisar är att joina en sport, för det är soooooo fun!

 

Hade jobbig träning idag, vi skulle värma upp ca 2 mile men vi råkade springa en omväg…. :/ sedan så hade vi mile intervaller och vi fick särkilda tider vi skulle springa på (min tid var snabbare än vad jag sprang första milen på på tävlingen i helgen) Första gick långsammare än vad vi skulle, men jag var i topp klungan, så tränaren sa att om vi är för långt ifrån våran givna tid på nästa får vi inte springa sista… ;) Så alla sprang jättefort i början! Men jag var bara en sekund ifrån tiden jag hade blivit given, och på första var jag 11…hehe och på sista så gick det ännu bättre, då var jag 13 sekunder snabbare än vad jag skulle vara! :D Mina ben kändes helt bra efter detta men sen så gjorde vi två 200….sen kunde jag knappt gå….Japp, det var min dag det. Började bra, gick ner lite men var ändå bra och slutade awesome! Måste säga ändå att trots att jag inte trovs fullständigt i skolan än så blir det bättre och bättre för varje dag, so far, let’s hope it continues that way! ;)

 

Älskar min hadsprit som jag kan ha på väskan. Blir mycket enklare att använd aden då! :D Jättemånga är sjuka här och jag är rädd för at tbli sjuk för coacherna blir inte så glada när jag säger att jag inte kan springa så....I love Handsprit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0