Lost Island Day

Idag var det Lost Island day! Så många var utklädda till pirater med en papegoja på axeln. Andra hade Hawaii skjortor eller blommiga tröjor och klänningar (jag) ;) Hade sovmorgon idag! Haha, kunde sova ändan till tio över sju! ( brukar ju i vanliga fall gå upp vid den tiden i Sverige…) Dock vakande jag innan dess och gick upp vid sju då jag inte var trött…van vid att gå upp fem i sex så…men fattar ändå inte varför jag inte kan sova längre här, haha, det kunde jag faktiskt i Sverige men det är väl i och för sig ingen dålig förändring. ;) Jag, Katie, Maggie och deras kompis, och min (hon älskar One direction) har bestämt oss för att gå nästa vecka eller veckan efter det och köpa en build a bear! Fluffy känner sig lite ensam i sängen på dagarna och en björn här kostar bara sådär 100kr! (:

 

Hade US lit. Sista lektionen. Vi ska göra ett grupparbete som ska vara klart nästa vecka med presentation och jag fattar inte var/hur vi ska göra. Vad man gör här är så annorlunda, hur man skriver uppsatserna och så… :/ Lärde dock känna massa nya människor idag där då vi delades in i grupper så det var ju bra. (: XC var jobbig! Gjorde inte särskilt bra ifrån mig heller men det var långdistans och det är min dåliga sida också så…Efter träningen var det bonfire (vi såg dock aldrig elden tändas för vi var tvungna att gå tidigare och vi hade ändå varit där ett tag men man fick gratis mat, så gott! (Homecoming biljetterna blir dyrare p.g.a av det dock har jag hört) ;)  Insåg idag att om  ca en och en halv månad så är XC över och då är det ett gap på en månad innan track träningen börjar. Va ska jag göra då?? XC får mig alltid på glatt humör när jag är nere…. ): men Katie sa att då har vi mer tid att hitta på andra saker, and I guess so men lite synd. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0