Labor day

Glömde visa vad jag köpte i måndags när vi var lediga! Vi åkte till en sport affär där jag köpte en sådan där påse väska (alla, jag menar alla atleter har det här) en sport bag (som jag kan ha på tävlingar då min fjällräven väska inte var så tjusig efter förra veckans tävling) en tröja ett par nike sådana sköna flipp flopp och allt detta för bara 700kr! Köpte även min vattenflaska och sedan åkte vi till en ställe som hette kohl’s (tror jag) där det i stort sett var rea på allt! Fick ett par pirat byxor för halva priset, en tröja för ett mycket billigare pris än innan, en adidas tröja (den ljus rosa) som var nedsatt och ett skärp som inte var ett dugg billigare än innan! ;) Provade även en jättefin homecoming klänning men gillade inte att det inte fanns axelband så det blev inget med det. Var ganska billig dock men vi ska ju prova massa med klänningar nu på lördag så det hade ju förstört det roliga ju! (: Köpte även ett Itunes kort men det funkar inte för att mitt Apple ID är svenskt och kortet är amerikanskt :/ något som vet hur man kan göra här???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0