I am going to Texas!!!

Idag i skolan så pratade jag och Katie om Thanksgiving under lunchen och då sa hon att hon skulle vilja att vi åkte till Texas, till hennes kusin då. När vi kommer hem kommer hon inspringandes i mitt rum och viskar att hon gick in på datorn och såg att hennes föräldrar har kollat på flygbiljetter!! Sen hör jag hur Katie frågar sin mamma och hon säger att din pappa vill det men vi har inte bestämt oss och sedan kommer han hem och säger att de ska bestämma det ikväll eller imon och sen när vi kollar på Veronica Mars (köpte den första säsongen på target för 100kr btw) ;) så kommer han ner och frågar om det är okey för mig för de vill inte förstöra min planer!!!! :D De beställer biljetter nu så på Tisdag den 20 November kommer vi att åka från Denver till Texas under eftermiddagen och vara där tills lördag!

I am going to Texas!!! :D

 
Här är också mitt skolfoto. Böev inte jättenöjd med det men detta är vad ni har betalat för mamma och pappa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0