Homecoming

 

Igår var det homecoming! Strax innan fyra åkte jag och Katie till Sarah från XC, hon har ett sjukt stort och fint hus! Där var det massor av andra tjejer både som jag kände men några nya med. Efter att ha fixat oss och tagit på oss klänningarna så var det fotografering, massor av föräldrar kom till Saras hus och tog kort. Sedan åkte vi till en grekisk restaurang. När vi hade ätit så fick vi gå upp och dansa runt i hela restaurangen inför alla gäster haha, det var jättekul och efter det fick vi slänga talrikar i vägen! ;) Sen så åkte vi till Homecoming, det var fint och det fanns gratis godis. Vi var där ca 1,5-2h sen så åkte vi till Macdonalds och köpte Mcflurry med Oreo! LOVE! Jag älskar verkligen allt med oreo, min nya kärlek! Sen åkte vi hem till Sarah och hade sleepover i hennes tv rum!!  Värsta mini bion med grymt coola stolar som vi sov i! ;) Vi gick och la oss sådär vid halv 2 efter att ha gjort massa pratlekar. Alla gick upp innan nio dock, förutom en ;) och då gjorde Sarah kanel och apelsin bullar, som man fick i en tub so man sedan stoppade in i ugnen ;) Själv åt jag dock två bananer till för att starta morgon på ett bra sätt också ;) Jag äter så mycket bananer här måste jag säga! Haha Igår åt jag fyra!

 

Så homecoming var grymt kul, fast själva homecoming delen, dansen på skolan var dock minst roligast! ;) hehe

 

Känner mig mer och mer hemma för varje dag och jag märker att jag har kommit närmare mina vänner här och vilka som troligvis kommer att bli mina bästa vänner. :)


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

VILKEN FIN KLÄNNING JENNY!!! Alla saknar dig jätte mycke! Längtar ihjäl oss till Skype-dejten! <33

2012-09-24 @ 13:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0