Everything is cheaper in America!

Ikväll åkte vi hem till Maggie och vet ni vad man gör om man vill åka pulka mitt under sommaren? Jo, enligt Maggie så fryser man ett isblock med ett rep i och åker ner på det på gräskullen! Haha, låter helt galet med det var kul, när man vi väl listade ut att ligga på magen var det bästa sättet för när man satt på det och ramlade av fick man brännmarken liksom, aj! Efteråt åkte vi till Café mex, det stället som jag åt på med xc tjejerna första veckan. Det är så gott men så mycket mat! Efter det åkte vi och provade homecoming klänningar, det var kul! Maggie har dock en jättefin klänning hemma hos sig som hon har köpt på ett dyrare ställe (för $100, 700kr) men det är det värt för den klänningen skulle man kunna använda vid högtider så ska titta efter klänningar där. Där vi var idag kostade de bara ca 15 dollar, inte ens 150kr! haha Efter vårat klänningsprovande åkte vi till ett annat frozen yoghurt ställe (som är billigare) När vi var klara där åkte vi hem till Maggie och hon har en studsmatta i sin trädgård nergrävd som en pool! Coolt! Där provade vi lite fler klänningar och kollade på youtube klipp och jag visade dem Loreen.

 

Imorgon är det Labour day så då är vi lediga. Som det ser ut nu ska jag ut och träna imon, för första gången sen onsdags och efter det ska vi åka och shoppa lite eller jag ska shoppa, Katie ska bara hänga med. ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0