En månad med The Simpsons!

Idag åkte jag och Sarah till Subway och åt lunch, yummi!! Vi ska försöka göra det till en vana att göra det en gång i veckan. När jag hade betalat sa Sarah till mig, ”You know that you bought crisps and a drink too, right?” haha han I kassan frågade visst mig det och jag sa ja så där ser man, och jag som tog vatten som drink. ;) Nu ikväll håller jag och Katie på att baka cookies! Vi gjorde några pumpkin häromdagen men de var inte så goda ;) Hade Föresten på mig min klänning i skolan idag! Fick många komentarer och jag älskar den! Hade också på mig flipp flopp för första gången i skolan och idag berättade min host dad för mig att jag firar en månads jubileum i deras familj! :)



Just nu är det molnigt och 20 grader....jag fryser i bara t-shirt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0