En månad i staterna!

I torsdags träffade jag min kontakt person för första gången! Hon var jättesnäll och jag har också fått mail från min AFS vän att hon vill träffa mig snart (och äta glass) eller något ! x) I fredags var det team dinner, de hade fått maten från någon restaurang med TEXAs i namnet… hehe men det var i alla fall jättegott! Spagetti med köttfärsås/tomatsås/någon annan sås/ och vit sås + ceasar sallad utan kyckling och några brödrullar och massor av kakor (?)

Andra veckan med secret sister också! Fick sport tuggummi, man ska äta när man har sprungit/springer för att få salt och sånt plus en protein bar med jordnötter (trots att jag skrev mina allergier på lappen) ;) hehe men ska ge den till Katie, inte från hennes secret sister men hennes Swedish sister!

I fredags var det första gången som jag tyckte det var kallt under dagen, när vi åt lunch, hehe fast egentligen svensk ganska varm sommar varme.  När jag sa det till min host dad sa han

”You are form Sweden, you are not allowed to say that”

haha

Lite bilder från de senaste dagarna









 


Kommentarer
Postat av: Sofia Hedström

Hej Jenny!
Sofia heter jag, och jag bodde i Fort Collins 2010-2011 hos en familj som går till samma kyrka som din värdfamilj. Min värdpappa berättade för mig i somras att det skulle komma en till svensk tjej till kyrkan, och av en ren slump hittade jag din blogg! Hoppas du får ett jättebra år, Fort Collins är verkligen en helt fantastisk stad!
Kram

Svar: AAA, det ar sa coolt! Tack sa mycket, Kram :)
Jenny Biesèrt

2012-09-10 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0