AFS Potluck

Igår var det AFS potluck i vårat hus! Flera utbytisar med deras familjer plus andra volontärer kom med mat. Jag tvingade alla att prova djungelvrål vilket inga (förutom en) hade några större problem med haha I guess it is an American thing to hate it. ;) För en volontär han spottade ut det direkt.  Så vi åt, och sedan spelade vi lite krocket och Ellen kom med, Ellen från Sverige och hon hade med sig min svenska hårborste som jag glömde på arrival campet! :D Sen så skulle jag ha en presentation om Sverige….vi skulle egentliga vara tre stycken som höll presentationer men en gav besked veckan innan att de skulle vara bortresta och igår när en av ledarna kom sa hon att den andra var på en baseball match som började senare än vad de hade trott så där var jag ensam kvar. Var lite nervös innan men det gick jättebra och folk skrattade mer än väntat ;) hehe

 

Efteråt åkte jag och Katie till target och när jag kom hem märkte jag  att jag fortfarande hade på mig min name tag ”Jenny Sweden” kanske därför hon i kassan var så glad och extra trevlig ;)

 

Ååååå, detta har inget med detta att göra men är så kul! Jag och Katie var på någon church sak med idrottare för ungdomar ikväll och när vi spelade ett spel, ungefär som med andra ord sa en kille

”The capital of France”

”Paris?”

“Ehhh..oohhh, well it is there somewhere”

Svaret var London! ;)


Kommentarer
Postat av: Agnes

ååh vad kul att jag hittade din blogg! Superintressant och kul att läsa :) ska åka 2013/2014 med AFS till Usa!

Svar: ååh vad kul! :D tack så mycket, hoppas att den kan vara till hjälp på vägen! ;)
Jenny Biesèrt

2012-09-25 @ 18:52:29
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0