XC-banquet

Igår, (torsdags) var det XC-banquet. Alla hade med sig någon mat och under tiden vi åt så spelades en video med filmklipp från varenda meet under säsongen. Jag skäms över min springstill, I look awful! Emily hade gjort kort till alla seniors som  vi fick skriva små hälsningar i men även ett kort där det stod Jenny eftersom det är min sista (och första) säsong här också! :D Asia kom och gav mig världens största paket med goldfish!! Haha, den är gigantisk! Och ser ni när den går ut? Jag får väl börja äta dem nu om jag ska hinna tills min födelsedag! Tror dock att jag kan få hjälp ;) Sedan så gick vi in i ”the roundhouse” tror jag i alla fall att de kallar det, men det är sköna stolar och lite som en aula. Där började de ge ut awards. Jag fick ett Varsity diplom men när han delade ut det så sa han att han tänkte börja med att ropa upp namn på de som inte var seniors och så skulle de komma ner. Han ropade upp alla icke seniors förutom mig. Sen när han hade pratat klart och började ropa upp seniors så sa han ”And then we have our exchange student that we will consider as an senior cause it’s her last year her too”, något I den stilen ja ;) Haha och vet ni vad, jag fick även ett akademiskt diplom, om du har ett viss snitt i betygen så fick du ett diplom för det, hehe. Sen så fick jag min letter, FR, som jag ska sätta på min letterman jacket som jag ska köpa imon! Jag fick även en XC pin eftersom jag lettered, fick ett visst antal poäng som man får när man springer i Varsity race eller är topp sju från skolan.  Jag fick även en annan pin som jag inte skulle ha fått för den får man om man letter två gånger…. ;) hehe får väl ge tillbaka den när träningen börjar näst, nästa måndag!

Idag så gick jag till huvud track coachen för han sa åt mig att komma och prata med honom i november om ett inomhus meet i Idaho i februari. När jag kom dit så mötte jag och Katie honom i döröppningen och han typ knäppte mig på halsen ”What?!” xD sen gick han iväg och när han kom tillbaka sa han ”Are you still here!” But that's his stil which means he likes or will like you I have been told! ;) När jag sa varför jag var där frågade han mig något som jag inte hörde ”don’t you speek english” och sen ”are you any good” när jag sa min tid så frågade han mig om den var handklockad, nej, och om det var min mamma som hade klockat mig, nej, och jag sa att jag kunde bevisa det på datorn så vi gick in på smfif.se och visade min tid. Han frågade också var jag varifrån nu igen, Tyskland, Österike? När han såg min tid så sa han att jag fick åka men att det kostade en viss summa och så sa han att det är väl x kr i norksa pengar….. ;) haha Innan jag gick därifrån så frågade han mig om jag har tävlat 400m, när jag sa nej så sa han att det kommer jag att få göra i år ;)

 

Btw, långt inlägg här, i min US lit klass så skulle vi berätta metaforer som vi hittat på själva till en bok en kille hade något i stil med ”John Proctor is angry like a French fries without Ketchup” haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0