Lite Julepynt

Har blivit mycket terroriserad av Joss-ss-ss-ssefine på sista tiden, haha ;) Hon kräver bättre uppdatering och julbilder så här är några Josse, men allt är inte uppe ännu tror jag, och bara så att du vet så frös jag om fötterna när jag tog utomhusbilderna! But I did it because I love you! ;) På lördag ska vi åka och hugga ner julgranen! Sedan ska vi klä den och eventuellt ha en familjespel kväll. Igår kom min värdmamma upp till mitt rum och frågade om jag ville ha en liten julgran i mitt rum, JA!!! :D Den lilla julgranen är dubbelt så stor på alla håll och kanter jämfört med den jag har i mitt rum i Sverige och när vi pyntar den stora riktigta granen på lördag får jag pynta min lilla också sa hon! Just nu är jag ensam hemma, Home alone 1! Troy och värdpäronen är på skolans basketmatch och Katie stack just för en kompis behövde lite hjälp med Matte men när hon kommer tillbaka ska vi åka till Spooners, frozen yogurt, för om man köper där idag så går 10% till något senior välgörenhets projekt så vi ska mumsa på det och titta på ett avsnitt av Pretty Little Liars.

Vid vissa hus finns det stora uppblåstbara snögubbar ellerstora oäkta polkagriskäppar längs med uppfarten ;)

Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Åh vad mysigt och fint :D haha känner mig väldigt älskad Jenny! :D<3<3 borta hos dig känns allting så lugnt och skönt! Här är det typ stress stress stress... :p löv joo! (Rättstavat eller ;) ) <3

Svar: Du ar alskad Josse! :D Jag fattar inte "löv joo" delen........ ;)
Jenny Biesèrt

2012-11-29 @ 15:40:33
Postat av: Evelina

OMG NI HAR EN MJUK TRAPPA!!!!!!!!!!

Svar: Haha, Ja hela overvaningen ar mjuk forutom badrummet, skont att ligga och gora laxorna pa! ;)
Jenny Biesèrt

2012-11-29 @ 16:57:55
Postat av: Josse-se-se-fine

OMG NI HAR EN HÅRD VÄGG!!!!!!!!!! Hahah Evelina ;)

Svar: Haha, ja du!
Jenny Biesèrt

2012-11-29 @ 18:07:46
Postat av: Josse-se-se-fine

Löv joo = love you
Fast med dåligt svenskt uttal ;)<3

Svar: Aaaaaaaa :DLöööv jootoo!
Jenny Biesèrt

2012-11-30 @ 00:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0