Köttbullar!

Igår kväll så började vi baka morots cupcakes! Samtidigt tittade vi på en jättegullig julfilm, är ju bara knappt en månad till december och just nu snöar det ute :S haha, men det ska bli 15 grader på måndag så den lär ju inte stanna särskilt länge! ;) Efter kvällsmaten så åkte jag och Katie till hennes kompis Annie som älskar one direction, var tvungen att säga det. Där var även Maggie, Annies tvillingsmåsyskon och två andra från ”clean water club” vi gjorde tie dye t-shirts, so fun! Och Annies småsyskon var så roliga och vi har kanske övertalat hennes lillasyster att göra track, hon sa flera gånger ”I loveforeign people” Jag och tvillingarna (timmy och christine) ska ha jättekul på Maggies, Annies och Katies graduation Party har vi bestämt! ;) Under kvällen lärde jag dem att säga Köttbullar, så nu är det vårat inside joke! ;)

 

Idag vaknade jag fem över sju och kunde inte somna om och var inte trött så strax efter tjugo över så hasade jag mig upp, åt en macka och sedan sprang jag runt kvarteret för första gången på två veckor, på måndag börjar winter track! :D Sedan under dagen så har jag dekorerat cupcakesen med glasyr och strössel/cocos. Ikväll kommer Marisa och en annan Sarah hit och vi ska göra hemmagjord Pizza och titta på film och äta våra underbart goda morotscupcakes och glass och popcorn såklart! ;)

 

And you know what, på fredag klockan 9.55 ska jag, Marisa, Asia och en annan Katie, hon som jag ska ha foods med nästa termin gå och titta på breaking dawn! Yeaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0