I was excused!

Idag hade vi första lektioen ett kemi prov, vet inte hur jag ska säga det gick, lite svårt att avgöra…

Andra lektioen var alla utbytesstudenter inbjudna till en slags kultur klass där de ställde frågor och bjöd på mat, cola, mac and cheese, nuggets, pizza roles, corn dog, french fries och cake haha klockan var 9 på morgonen, var inte så sugen om vi säger så…. ;) Läraren kallade mig Norge av misstag också! Eftersom jag gick på detta missade jag franskan och de skulle ha en muntligt prov men läraren sa att det inte gjorde något (det är nämligen träning inför nästa år för de som läser AP french) men fick senare reda på att vi ska göra det på måndag istället, så lätt kom jag inte undan… När jag kom hem så ringde i alla fall telefonen och en inspelad röst berättade för mina värdföräldrar att jag var unexcused under andra lektionen, att jag inte var där, och att jag inte hade någon anledning vilket klart och tydligt stod på inbjudan att jag skulle bli excused, lite senare ringde även samma röst till min värdmammas mobil, hehe, blir svårt att skolka hör!  Sedan så sprang vi,  har ont i sidan på benet :/ och vi ska springa 10km imon…. Men sen blir det vila i helgen en eller eventuellt två dagar.

Världens bästa sötaste gosigaste galnaste bästa finaste hund, jag saknar dig, när jag komme rhem ska jag kela, gosa, klia, mata sönder dig! :) <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Haha trodde först rubriken sa " I was executed" ;p

Svar: Haha, som tur var var jag inte det! :D hahah, skulle varit lite svårt att uppdatera i så fall så just my luck! ;) <3
Jenny Biesèrt

2012-11-30 @ 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0