FR marching band state champions

 

Glömde att berätta men i lördags så hade min värdbror State i marching band och de vann!! Det har de aldrig gjort förut utan bara (bara och bara) kommit trea en massa gånger. Eftersom de vann så hade de idag en uppvisning och de är verkligen grymt duktiga!

 

Annars, jo som ni alla förmodligen vet så blev Obama omvald. Idag i skolan så kom en kille in i klassrummet och slängde rycksäcken på bänken och förklarade hur arg han var…haha, tror att de flesta på min skola hejade på Romney men Obama vann faktiskt i Colorado men några procent.

 

Jag har också klippt mig och då menar jag bokstavligt, Jag..klippt…mig och inte luggen denna gången som jag brukar utan de kortare håret bredvid luggen. När jag gjorde det för några veckor sen…då blev det inte så bra men provade en ny teknik, började tänka efter hur min frisör gör och då blev det bättre och nu ser det faktiskt bra ut! :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0