C'mon C'mon

Hej!

Här rullar livet på och veckorna har börjat gå snabbare, (kommer väl börja gå långsammare bara för att jag skrev det) ;) Om exakt en vecka ät jag inte i Fort Collins längre! Var jag är vet jag inte riktigt, antigen Denver, på flygplatsen eller i luften påväg mot TEXAS!!!

I Lördags hade jag och Katie filmkväll med en annan Sarah, Marisa skulle också komma men då det började snöa så ville inte hennes föräldrar att hon skulle köra i mörkret då hon bor ganska långt bort. Vi gjorde hemmagjord Pizza och jag och Sarah fick iden att prova att toppa med goldfish, hehe, vi tyckte faktiskt båda att det lätt äckligt så vi tog bara några få men till våran förvåning så var det super gott!!! Haha :D Vi tittade på en film, åt våra cucakes och glass!!! USA har världens bästa chokladsås! Yummi!

 

I måndags så var det säsongens första track träning, och jag har en sådan träningsverk idag! Kan inte sträcka på mig!!! Haha men det känns ändå skönt på ett konstigt sätt. Idag, alldeles nyss köpte jag One directions nya skiva på Itunes, the Yearbook edition! Har inte hunnit lyssna på alla än men jag gillar ”little things” och  ”C’mon  C’mon”

 

Har ett test i franska på torsdag ca 50 sidor i en bok vi läser, fick lite halvpanik igår då boken är svår och hon sa att vi skulle ha glosor också, hur väljer man ut glosor från 10 kapitel men idag så visade hon var vi kunde hitta flshcard, ca 88st och det är en jättebra ide för nu kan jag alla! :D Håller just nu på att läsa om boken, och har 4 och ett halvt kaptiel kvar, så nu får jag väl slita mig från datorn och fortsätta!

Sarahs glass med hälften vispgrädde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0