McFlurry day!

Imorgon ringer klockan 4.45 för 6.00 går busse till Kolmården :D Yeaj! Eve ska fixa massa med filmer till sin dator så att vi kan ha lite kul på vägen upp. ;) Måste köpa en ny nyckelring för min London buss har gått sönder men det går ju säkert att hitta något sött djur där så... ;) På vägen hem ska vi köpa glass på McDonald's har jag och Eve bestämt, Tagga McFlurry! McFlurry Day! Hehe, Eve retar mig för mitt uttal :P Det blir i alla fall sängen tidigt idag. :)

Vi skall skriva en rapport om apor efter detta. Vi ska studera apor under en timme och skriva ner allt den gör. Men tänk om apan sover?!? ^^O



This is me a la facebook (enligt Emma)


Kommentarer
Postat av: Kaarl

Du kan ju studera Josse AHAHAHAHAHAH XD

2012-05-09 @ 10:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0