Gott och blandat

Men oj vad tiden går fort ibland. På Onsdag är det dags, då åker NA11 till Kolmården!! :D Bussen går vid sex, det enda som är lite segt men annars ska det bli skoj! (dessutom slipper man ju skolan) hehe ;) På Torsdag är det sessutom bara 5 veckor kvar I skolan, LÄNGTAR! Jag vill ha sommarlov nu men det känns som en lång tid särskilt när man tänker på alla prov vi skall ha innan dess... :/

 

Jag glömde att berätta men förra veckan på franskan var vi I ett klassrum där man inte fick stänga dörren för låset var trasigt. Någon råkade därmed göra det I alla fall, * host* Karl, så när vi skulle sluta kom vi inte ut xD haha. Detta var oxå under den tiden som nästan alla åt men då kom jag på att vi kunde gå ut på taket och knacka på grannklassrummet. Det fick vi inte för vår lärare, tyvärr, men hon gjorde det däremot istället och vid sista försöket inna taket tog slut fanns det en lärare som kunde rädda oss. ;) hehe




HAr börjat titta på Grey's Anatomy igen oxå och jag förstår inte varför jag skutade x) JAg skulle oxå vilja bli läkare om det var på det viset men det är det ju tyvärr inte. Jag har faktiskt ingen anning om vad jag vill bli och det tänker jag heller inte göra förrän i sommar när jag har fått mina först betyg. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0