Evelina <3

Igår fick jag en jättekul kommentar av Evelina! :D Jag berättade (som vanligt) hur långt det var kvar till Sommarlovet och till jag åker till USA men när jag sa då att de slipper mig om 22 veckor och 3 dagar (2 dagar idag då) ;) så sa hon, ”jag vill inte att du skall åka, jag kommer att sakna dig”

Jag kommer sakna min ”lilla” Evelina oxå!! :) Lite weird dock att vi har gått i samma klass från F-6 och då var vi inte särskilt bra kompisar men när vi började i samma klass nu igen på gymnasiet har vi blivit jättebra kompisar! :D

I am going too miss U <3

Men innan jag sticker till USA så skall vi käka sushi, kinamat och GLASS!! :D haha, vi kan inte sitta bredvid varandra på matten längre för det blir inget gjort då.... ;)
Haha, lit ekul för när jag tog bilden från Facebook såg jag att bilden var upplagd för exakt ett år sedan ^^) Detta inlägget var meant to be! <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Aw vad gullig du är! Kommer sakna dig jättemycket!

2012-03-08 @ 17:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0