Biesertfenomenet

'
Sitter helt ensam här I skolan. De andra har fysik prov just nu men jag har redan gjort det så sitter här och räknar matte istället, och lite annat ;) Idag lärde jag mig ett ett nyttord ;) haha

Biesertfenomenet, haha min lärare sa det till mig efter att hon hade sagt till min klasskompis att texten vi skriver behöver inte vara så lång. Då när jag sa att den får väl vara längre så började hon skratta och sa att det där kallar hon Biesertfenomenet för så höll min syrra på också ;) hihi Nu kommer mina klasskompisar,

ciao, ciao


Kommentarer
Postat av: sarah

Svar: Det är du inte ensam om haha :)

2012-03-15 @ 20:56:52
URL: http://sarahjoshua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0