A little bit of love


Fick mail idag från AFS om några om olika vaccinationer och lite smått och gott ;) Lite konstigt att man måste vaccinera sig mot vattenkoppor (?) trots att man har haft det men det får man väl ta ;) I mailet stod det att vi var sex stycken som kommer att åka (och landa) i Los Angeles, (men sedan åka vidare till Colorado, Hawaii, New Mexico, Arizona, Nevada eller stanna kvar i Kalifornien). Jag vet vilka 3 av dem är med hjälp av vår facebook grupp men inga fler. Det får jag väl reda på på lägret i sommar, jag vill så gärna ha sommarlov NU!! ;) Igår fick vi även mail från Tranås redsebyrå. AFS har ett samarbete med dem så om man vill kan de boka flyg och så åt en så får man åka med de andra AFS:arna. Det är meningen att man skall åka från arlanda till England och sedan till Kalifornien men eftersom jag bor klart närmare Kastrup skulle de frågade vi om jag kunde få åka därifrån till England och sedan åka med AFS:arna resten av vägen. De skulle kolla upp det så vi får nog svar idag. Det var väl allt för tillfället eller jag har mailat AFS och frågat om de vet något mer, (blev lite otålig nu när min kusse fick familj) men de visste inget nytt. De berättade att processen tar lite längre tid nu än vad den har gjort innan för det är någon ny säkerhetsprocess som värdfamiljerna måste genomgå i USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0