You got mail(s)

Idag var jag och Emma och sprang 1500m i Alvesta. Det blåste lite men det gick bra ändå och jag vann på 5.05. En tid som jag är nöjd med med tanke på första 1500m loppet utomhus i år och eftersom jag inte har tävlat så mycket ännu på grund av underbara skolan. Men nu så är det snart sommarlov! :D Yeaj! Lovisa sprang oxå och vann! Go Girl! Och även Anton från klubben sprang och vann! SK Graal Rock!





Har även mailat med min värdmamma och hon är verkligen jätteengagerad! Vi bad henne att kolla upp lite saker med springningen eftersom jag inte har fått svar av Coachen på skolan. Hon hade oxå redan mailat honom men skulle prata med typ sport sekretariatet på skolan. Hon skickade även över en fil där jag kunde se olika kläder som jag kunde beställa om jag ville med skolans logga på, idrottskläder alltså. Så nu har jag bett dem att beställa en t-shirt och ett par svarta nike shorts. Jag fick även ett annat mail från dem imorse med lite bilder och så och där avslutade dem med att skriva ”Your Colorado family”

 

Jag fick även svar på mitt mail från killen som är i Fort Collins nu och han skrev att sedan han kom dit har det regnat fem gånger. Nu är det ca 35 grader och att Colorado är otroligt vackert. Han sa även att det inte var så jättemycket snö i vintras.

 

Min tränare som jag träffade idag på tävlingen sa oxå att Colorado är oerhört vackert men han sa oxå att det ligger högt över havet så att jag får komma ihåg det om jag springer sämre i början innan jag har vant mig.


Kommentarer
Postat av: Annie

Snällt! :) Jag har länkat tillbaka nu :)

2012-06-11 @ 17:32:20
URL: http://usannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0