Värdfamilj


Idag började jagdagen med ett fyra timmar lång och matte nationella! 

När vi hade ätit sa jag till mina kompisar som vanligt att jag skulle kanske kolla min mail eftersom majoriteten få värdfamilj nu i juni. Så jag loggade in på min dator och in på e-posten och då ser jag att jag har fått ett mail från AFS med rubriken ”Du är placerad!”

Haha, jag flippade ut helt och hållet och började skrika ”Jag har fått familj, Jag är placerad, jag har fått familj...”” och pekade på datorn. Jättemånga av mina kompisar kom och ville se och då när jag skulle öppna mailet gick det jättelångsamt!! Olidligt!! haha, när jag fick upp mailet försökte jag hitta vart jag kom någonstans, Eve hittade staden men jag hittade inte staten. Folk frågade vad som hade hänt och jag sa att jag hade fått värdfamilj och när de frågade vart svarade jag att jag vet inte haha men troligen Colorado och visst var det Colorado!! Jag skall på i Fort Collins en ”kommun” men 144000 invånare och har 1,5 miles (ca 2,4km tror jag) till skolan.

 

Skolan heter Fossil Ridge High School och har ca 1900 elever och maskoten är en sabel katt eller vad det heter på svenska ;) Färgerna är silver, svart och mörkgrön (hunter green) .

 

Jag kommer ha en lillebror, Troy som är född 1998. Jag kommer ha en lillebror!! :D

Jag kommer även ha en syster, Kathryn, ”Katie” som är född 1995 (som jag). Jag kommer få en syster!!! :D

 

Sen så har vi mamma Susan och pappa Scott :D

 

Vet ni vad!! Min syster springer, både track och cross country!!

 

Har skickat ett mail till dem så jag väntar bara på svar nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0